Čuk

FANTASTIČNI prostorI

Ne glede na to ali organizirate konferenco, kongres ali zasebni dogodek, smo tu, da vam s pomočjo naših dvoran, omogočimo nepozabno izkušnjo. Naša ekipa vam stoji ob strani, da uresničimo vaše želje in poskrbimo za vse detajle. Ne odlašajte in stopite v stik z nami ter rezervirajte dvorane še danes!

Pri Fantastičnih prostorih imamo na voljo tri različne dvorane ter prostorno avlo, ki je pogosto uporabljena za sprejem vaših gostov in za pogostitve, ki jih organizira Kavarna Čuk. 

Poleg čudovitih prostorov vam ponujamo tudi možnost naročila cateringa, ki ga izvaja priznana Kavarna Čuk. To pomeni, da pri nas dobite vse v enem – odlično okolje in vrhunsko kulinarično razvajanje, kar predstavlja popoln paket za organizatorje dogodka.

Pri nas ne gre zgolj za prostor, temveč za ustvarjanje izjemne izkušnje, ki združuje ljudi in omogoča nepozabno druženje.

Rezerviraj prostor

Iščete najboljšo rešitev za kongrese, konference ali zabavne dogodke? Mi imamo rešitev za vas. Čimprej nas kontaktirajte in rezervirajte svoj prostor. 


Katere prostore imamo?

Na voljo so tri sodobno opremljene dvorane. Izberite dvorano, ki bo izpolnila vaše zahteve in želje.

Ponujamo: 

DVORANA VEGA
DVORANA ZOIS
KONFERENČNA DVORANA
AVLA

Naše zadovoljne stranke

Z dvorano Vega smo zelo zadovoljni. Je prostorna, elegantna in predvsem funkcionalna. Pohvala gre tudi ekipi, saj so hitri in odzivni.
Red Orbit d.o.o.
Fantastični prostori so zelo lepi, z izjemno avlo in nadpovprečnim številom čistih in urejenih sanitarij. Organizatorji in komunikacija z vsemi predstavniki je bila odlična, saj so izjemni ustrežljivi in prijazni glede na želje naročnika.
Isha foundation
Fantastični prostori upravičeno nosijo svoje ime. Mi pa z veseljem dodajamo: fantastični ljudje. Pri organizaciji dogodkov zelo cenimo odzivnost, fleksibilnost, zanesljivost in prijaznost, kar smo tukaj tudi dobili.
Sojer d.o.o.

Rezerviraj prostor

Iščete najboljšo rešitev za kongrese, konference ali zabavne dogodke? Mi imamo rešitev za vas. Čimprej nas kontaktirajte in rezervirajte svoj prostor. 

Catering Kavarne Čuk

 

Za catering v naših dvoranah poskrbi Kavarna Čuk, ki vam pripravi pogostitev popolnoma po vaših željah! 

Izbirate lahko med coffee break pogostitvijo, ki vključuje kavo, čaje, različne sokove ter slastne rogljičke, lahko pa izbirate tudi med bogato ponudbo finger food-a ali pa si izberete različna kosila, ki bodo navdušila vaše goste na dogodku.

Izdelek brez naslova (14)

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Za vsa ostala vprašanja nas lahko kontaktirate na email naslovu info@fantasticni-prostori.si .

Dvorane je mogoče najeti od ponedeljka do petka, med 8. in 20. uro. Najem dvoran izven navedenega časovnega okvira ter ob vikendih je možen po dogovoru.

Ponujamo 4-urne, 8-urne in celodnevne najeme dvoran.

Dvorane lahko rezervirate tako, da pošljete povpraševanje na naš email naslov info@fantasticni-prostori.si ali pa nas pokličete na telefonsko številko 01 500 31 23.

V dvorani je na voljo računalnik, projektor, platno za projekcije, magnetna tabla s papirnatimi listi, mikrofoni (ročni, kravatni/naglavni, mikrofon za govorniški pult), pointer ter kabli za različne priključke. Vsa oprema je na voljo brezplačno.

Da, v primeru najema dvorane imate brezplačno na voljo tudi avlo, kjer ponavadi potekajo tudi pogostitve.

Ob potrditvi najema naročnik določi scensko postavitev dvorane. Najemnik se z ekipo Fantastičnih prostorov dogovori o pripravi dvorane najpozneje tri dni pred najemom. Stoli in mize so lahko postavljeni v kino, šolski, krožni ali U-postavitvi.

Rezerviraj prostor

Iščete najboljšo rešitev za kongrese, konference ali zabavne dogodke? Mi imamo rešitev za vas. Čimprej nas kontaktirajte in rezervirajte svoj prostor. 

Organizirajte vaš dogodek z rešitvijo IDConference!

Pri Smart Octopus Solutions, kot vodilno slovensko podjetje na področju upravljanja z udeleženci dogodkov, vam z rešitvijo IDConference nudijo celosten pristop k organizaciji in izvedbi dogodka. Namen je pomoč pri managiranju udeležencev dogodka. Z njihovimi storitvami, kot so :

  • enostavna postavitev pristajalne spletne strani dogodka,
  • prijava in plačilo,
  • prilagojeno e-poštno trženje,
  • hitra registracija in sledenje udeležencev v realnem času,
  • digitalizirano pridobivanje potencialnih partnerjev
  • grajenje programa zvestobe vaših udeležencev

boste zagotovili brezhibno izkušnjo za vse udeležence. Z več kot 10 letnimi izkušnjami in z več kot 100.000 zadovoljnimi udeleženci vam zagotavljajo vrhunsko storitev. Poleg tega, s povezavo z rešitvami SmartGifty, omogočajo pametno in brezgotovinsko plačevanje, kar bo še dodatno olajšalo in izboljšalo vaš dogodek.

Kontakt

Delovni čas

  • PON – PET: 8:00 – 16:00 
  • vikendi in prazniki po dogovoru