Čuk

FANTASTIČNI prostorI

Ne glede na to ali organizirate konferenco, kongres ali zasebni dogodek, smo tu, da vam s pomočjo naših dvoran, omogočimo nepozabno izkušnjo. Naša ekipa vam stoji ob strani, da uresničimo vaše želje in poskrbimo za vse detajle. Ne odlašajte in stopite v stik z nami ter rezervirajte dvorane še danes!

Pri Fantastičnih prostorih vam nudimo vse na enem mestu:

Najem fantastičnih dvoran;
Prostorno avlo, kjer običajno poteka sprejem vaših gostov in pogostitev;
Izvrsten catering, ki ga po vaših željah pripravi Čuk – kavarna in             restavracija;
Digitalne rešitve IDConference, ki omogočajo enostavno in hitro organizacijo dogodkov.
 

Pri nas ne gre zgolj za prostor, temveč za ustvarjanje izjemne izkušnje, ki združuje ljudi in omogoča nepozabno druženje.

POLETNI POPUST:

Za več informacij o fantastičnem popustu, klikni na spodnjo povezavo.

Rezerviraj prostor

Iščete najboljšo rešitev za kongrese, konference ali zabavne dogodke? Mi imamo rešitev za vas. Čimprej nas kontaktirajte in rezervirajte svoj prostor. 


Katere prostore PONUJAMO?

Na voljo so tri sodobno opremljene dvorane. Izberite dvorano, ki bo izpolnila vaše zahteve in želje.

Ponujamo: 

DVORANA VEGA
DVORANA ZOIS
KONFERENČNA DVORANA
AVLA

Naše zadovoljne stranke

Z dvorano Vega smo zelo zadovoljni. Je prostorna, elegantna in predvsem funkcionalna. Pohvala gre tudi ekipi, saj so hitri in odzivni.
Red Orbit d.o.o.
Fantastični prostori so zelo lepi, z izjemno avlo in nadpovprečnim številom čistih in urejenih sanitarij. Organizatorji in komunikacija z vsemi predstavniki je bila odlična, saj so izjemni ustrežljivi in prijazni glede na želje naročnika.
Isha foundation
Fantastični prostori upravičeno nosijo svoje ime. Mi pa z veseljem dodajamo: fantastični ljudje. Pri organizaciji dogodkov zelo cenimo odzivnost, fleksibilnost, zanesljivost in prijaznost, kar smo tukaj tudi dobili.
Sojer d.o.o.

Prenesi brošuro o dvoranah

Rezerviraj prostor

Iščete najboljšo rešitev za kongrese, konference ali zabavne dogodke? Mi imamo rešitev za vas. Čimprej nas kontaktirajte in rezervirajte svoj prostor. 

Catering
Kavarne Čuk

 Za catering poskrbi Kavarna Čuk, ki pripravi pogostitev po vaših željah! 

Izbirate lahko med:

– Coffee break pogostitvijo, ki vključuje kavo, čaje, različne sokove, slastne              rogljičke itd.;
– Bogato ponudbo finger food-a;
– Različnimi kosili, ki bodo navdušila vaše goste.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Za vsa ostala vprašanja nas lahko kontaktirate na e-mail naslov info@fantasticni-prostori.si .

Dvorane je mogoče najeti od ponedeljka do petka, med 8. in 20. uro. Najem dvoran izven navedenega časovnega okvira ter ob vikendih je možen po dogovoru.

Ponujamo 4-urne, 8-urne in celodnevne najeme dvoran.

Dvorane lahko rezervirate tako, da pošljete povpraševanje na naš email naslov info@fantasticni-prostori.si ali pa nas pokličete na telefonsko številko 01 500 31 23.

V dvorani je na voljo računalnik, projektor, platno za projekcije, magnetna tabla s papirnatimi listi, mikrofoni (ročni, kravatni/naglavni, mikrofon za govorniški pult), pointer ter kabli za različne priključke. Vsa oprema je na voljo brezplačno.

Da, v primeru najema dvorane imate brezplačno na voljo tudi avlo, kjer ponavadi potekajo tudi pogostitve.

Ob potrditvi najema naročnik določi scensko postavitev dvorane. Najemnik se z ekipo Fantastičnih prostorov dogovori o pripravi dvorane najpozneje tri dni pred najemom. Stoli in mize so lahko postavljeni v kino, šolski, krožni ali U-postavitvi.

Rezerviraj prostor

Iščete najboljšo rešitev za kongrese, konference ali zabavne dogodke? Mi imamo rešitev za vas. Čimprej nas kontaktirajte in rezervirajte svoj prostor. 

Organizirajte vaš dogodek z rešitvijo IDConference!

Smart Octopus Solutions, slovensko podjetje, vam ponuja digitalne rešitve IDConference, ki omogočajo enostavno in hitro organizacijo dogodkov.

Namen je pomoč pri managiranju udeležencev dogodka. Nudijo storitve, kot so:

– Enostavna postavitev pristajalne spletne strani dogodka;

– Prijava in plačilo;

– Prilagojeno e-poštno trženje;

– Hitra registracija in sledenje udeležencev v realnem času;

– Digitalizirano pridobivanje potencialnih partnerjev;

– Grajenje programa zvestobe vaših udeležencev.

 

S pomočjo opisanih storitev si boste zagotovili brezhibno izkušnjo za vse udeležence. Z več kot 10 letnimi izkušnjami in z več kot 100.000 zadovoljnimi udeleženci vam zagotavljajo vrhunsko storitev.

Poleg tega, s povezavo z rešitvami SmartGifty, omogočajo pametno in brezgotovinsko plačevanje, kar bo še dodatno olajšalo in izboljšalo vaš dogodek.

Kontakt

Delovni čas

  • PON – PET: 8:00 – 16:00 
  • vikendi in prazniki po dogovoru